Címkék:


Szavazás
Véleményed szerint melyik az a marketing eszköz, amely ma eredményes tud lenni a márkakereskedésekben? (előbb figyelmesen olvasd végig utána szavazz, akár több válaszra is)
1)Nyomtatott médiában való hírdetések, PR cikkek.
2)Rádióban, televizióban megjelenő hírdetések.
3)Szórólap készítése, terjesztése.
4)Saját Web oldalon történő kereskedelmi és vevőszolgálati kínálat vonzóvá tétele, vásárlásra való ösztönzés elősegítése.
5)Ügyfelek elérése akciók közlése online hírlevél vagy SMS formában.
6)Nyílt hétvégék, márkakereskedésen belül történő rendezvények.
7)Kitelepülések, kiálításokon való részvétel.
8)Semmi értelme egy fillért is kiadni marketingre, mert úgyse jön be ügyfél, vagy ha bejön, nem a hírdetésünkre.
9)Eladást segítő oktatás, továbbképzés a kereskedelmi részleg részére.
10)Vevőszolgálati részleg részére oktatás, továbbképzés a jobb és tökéletesebb ügyfélkiszolgálás érdekében.
11)Bármilyen szponzorálás. (esemény, sportegyesület, művészet, intézmény stb.)
12.)Fizetett banner és kereső szavak elhelyezése különböző Web oldalakon.
13)Importőrök által a márkakereskedések felé anyagilag támogatot bármely marketing eszköz vagy megjelenés.

játékszabályok

főoldal érdekes történetek hogy még profibb legyek regisztráció


SZAVAZZ, HOGY MÉRNI TUDJUNK!
2009. 08. 12. 19:34
"Végre egy haszmos felmérés, amely rólunk szól!"
Ezzel a "dicsérettel" fogadott egy régi kedves márkakereskedő barátom, aki eksők között szavazott a Web lapon található aktuális kérdésre.
Aminek nagyon örülük, hogy a szavazási kedv rendkívüli módon megélénkült.

Ahhoz, hogy még reálisabb eredményt kapjunk kérek mindenkit, aki még nem szavazott, hogy tegye  meg és meglepetéssel fogja látni a jelelnlegi állást.

 

Ha leadtad a szavazatod, látni fogod, hogy melyik az a fontos poszt, amely komolyan befolyásolhatja a márkakereskedés hozzáállását az ügyfelek kiszolgálásában.

 

Az ugye mindenki számára ismert, hogy a saját szavazását csak a voksolást leadó személy tudhatja, tehát senki más nem láthatja másnak az egyéni  szavazatát.

 

Augusztus 31.-én véget ér a szavazás és utána megtudod, hogy kit tart az országos márkakereskedői hálózat a márkakereskedés legfontosabb emberének.

 

Nagyon érdekes a "verseny" állása, és az eredményből nagyon komoly következtetéseket lehet levonni, ami egy gondolkodó márkakereskedő vezetőnek évekig meghatározhatja az üzletpolitikáját.

 

Következtetésképpen "szavazz, hogy mérni tudjunk"

 

Feribácsi

 

 


Kommentek

Új hozzászólás
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Email:
Jelszó:
    

Elfelejtetted jelszavad? Kattints ide!



Akik már bizonyítottak a márka-kereskedésekben:


Évforduló
2002. 03. 28.
Ezen a napon a Magyar Suzuki Rt. esztergomi gyárában elkészült a félmilliomodik Suzuki.