Címkék:


Szavazás
Véleményed szerint melyik az a marketing eszköz, amely ma eredményes tud lenni a márkakereskedésekben? (előbb figyelmesen olvasd végig utána szavazz, akár több válaszra is)
1)Nyomtatott médiában való hírdetések, PR cikkek.
2)Rádióban, televizióban megjelenő hírdetések.
3)Szórólap készítése, terjesztése.
4)Saját Web oldalon történő kereskedelmi és vevőszolgálati kínálat vonzóvá tétele, vásárlásra való ösztönzés elősegítése.
5)Ügyfelek elérése akciók közlése online hírlevél vagy SMS formában.
6)Nyílt hétvégék, márkakereskedésen belül történő rendezvények.
7)Kitelepülések, kiálításokon való részvétel.
8)Semmi értelme egy fillért is kiadni marketingre, mert úgyse jön be ügyfél, vagy ha bejön, nem a hírdetésünkre.
9)Eladást segítő oktatás, továbbképzés a kereskedelmi részleg részére.
10)Vevőszolgálati részleg részére oktatás, továbbképzés a jobb és tökéletesebb ügyfélkiszolgálás érdekében.
11)Bármilyen szponzorálás. (esemény, sportegyesület, művészet, intézmény stb.)
12.)Fizetett banner és kereső szavak elhelyezése különböző Web oldalakon.
13)Importőrök által a márkakereskedések felé anyagilag támogatot bármely marketing eszköz vagy megjelenés.

játékszabályok

főoldal érdekes történetek hogy még profibb legyek regisztráció


MUNKAFELVEVŐK TÍZPARANCSOLATA
2012. 08. 14. 15:27
Megalkottam a régen várt tízparancsolatot. Javaslom minden márkakereskedő vezetőjének és munkafelvevőjének az asztalára elhelyezni. Nem kell mást tenni, csak naponta átfutni rajta.
Tudjátok "Ismétlés a tudás atya".

MUNKAFELVEVŐK TÍZPARANCSOLATA

 

1.)   Soha ne mond az Ügyfelednek, hogy „Nem tudom”, „Nem értünk hozzá” „Nem tudom vállalni” „Nincs alkatrészünk”. Ezen elutasító szavak helyett a magyar nyelv gazdag szókincséhez folyamodj. (Pl.: utána nézzünk, megvizsgáljuk, találunk rá megoldást, az alkatrész beszerzését megindítjuk ….stb.)    

2.)   Legyél lojális ahhoz a céghez ahol dolgozol, ahonnan a fizetésed kapod.

3.)   Megjelenésed mindig magabiztos, külsőd mindig ápolt legyen a nap bármely szakában. Kommunikációd mindig világos és egyértelmű legyen.   Ügyfeled a Te viselkedésed alapján mond véleményt a cégedről.

4.)   Ne mutyizz az Ügyfeleddel. Hosszú távon visszaüt és saját valamint a céged tekintélyét rombolod vele.

5.)   Ne politizálj az Ügyfeleddel, ne közöld vele, hogy melyik párttal szimpatizálsz, melyik csapatnak szurkolsz, ki a celebed …..stb.

6.)   Az Ügyfeled jelenlétében ne mondjál rossz véleményt a versenytársaidról, a konkurenciáról. Ha ezt teszed Magadról állítasz ki bizonyítványt.

7.)   Állandóan képezd magad, hogy az új kihívásoknak meg tudj felelni.

8.)   Engedményt vagy kedvezményt soha ne az adott szituációnál adjál. Javasold, hogy a következő javításból, az elkövetkező időszak alkalmával kap kedvezményt az Ügyfeled. Így lesz következő alkalom amikor az Ügyfeled fel fog keresni a kedvezmény miatt.

9.)   Soha ne használd a szolgáltatásodra, hogy olcsó. Helyette mondhatod, hogy „szolid áraink vannak”, „versenyképes árakkal dolgozunk” …stb. Egy márkakereskedés soha ne az olcsóságával dicsekedjen.

10.) Tanulj meg mosolyogni. Mosolyra általában mosoly a válasz.

 


Kommentek

Új hozzászólás
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Email:
Jelszó:
    

Elfelejtetted jelszavad? Kattints ide!



Akik már bizonyítottak a márka-kereskedésekben:


Évforduló
1996. 04. 19.
Ezen a napon nyitotta meg Peugeot Gablini a Fogarasi úton lévő Peugeot márkakereskedését.