Címkék:


Szavazás
Véleményed szerint melyik az a marketing eszköz, amely ma eredményes tud lenni a márkakereskedésekben? (előbb figyelmesen olvasd végig utána szavazz, akár több válaszra is)
1)Nyomtatott médiában való hírdetések, PR cikkek.
2)Rádióban, televizióban megjelenő hírdetések.
3)Szórólap készítése, terjesztése.
4)Saját Web oldalon történő kereskedelmi és vevőszolgálati kínálat vonzóvá tétele, vásárlásra való ösztönzés elősegítése.
5)Ügyfelek elérése akciók közlése online hírlevél vagy SMS formában.
6)Nyílt hétvégék, márkakereskedésen belül történő rendezvények.
7)Kitelepülések, kiálításokon való részvétel.
8)Semmi értelme egy fillért is kiadni marketingre, mert úgyse jön be ügyfél, vagy ha bejön, nem a hírdetésünkre.
9)Eladást segítő oktatás, továbbképzés a kereskedelmi részleg részére.
10)Vevőszolgálati részleg részére oktatás, továbbképzés a jobb és tökéletesebb ügyfélkiszolgálás érdekében.
11)Bármilyen szponzorálás. (esemény, sportegyesület, művészet, intézmény stb.)
12.)Fizetett banner és kereső szavak elhelyezése különböző Web oldalakon.
13)Importőrök által a márkakereskedések felé anyagilag támogatot bármely marketing eszköz vagy megjelenés.

játékszabályok

főoldal érdekes történetek hogy még profibb legyek regisztráció


Akik már bizonyítottak a márkakereskedésekben


 
Az MPM Biztosítási Alkusz Kft.-t, a magyarországi Peugeot márkakereskedők többsége alapította a 2000. évben. Az alapítók céljainak megfelelően, társaságunk az elmúlt évek során a biztosítási piac egyik kiemelkedő biztosítási alkuszává vált. Társaságunk üzletpolitikája, hogy biztosításszakmai tudásával, tapasztalatával mind márkakereskedő partnerei, mind ügyfelei számára a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsa.

Országos partner márkakereskedői hálózatunk az évek folyamán egyre bővült és már nemcsak a Peugeot márkakereskedésekben képviseltetjük magunkat, hanem partnerünknek nevezhetünk Suzuki, Nissan, Kia márkakereskedőket és használt gépkocsi kereskedőket is.

A piaci igények változásával az általunk közvetített termékek köre is jelentősen kibővült, így a biztosítási és pénzügyi termékek teljes palettájával állunk vállalkozások és magánszemélyek rendelkezésre önálló üzletkötői hálózatunk által.

Alkuszi munkánk lényege, hogy partnereink és ügyfeleink segítésére legyünk az optimális biztosítási stratégia kialakításában. A meglévő biztosításokat folyamatos karbantartjuk, a biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs teendőeket részben, esetlegesen teljes körűen átvállaljuk, és részt veszünk a károk rendezésében is, amennyiben erre felkérés érkezik.

Alapelvünk, hogy tevékenységünk során mindig a minőség, a megbízhatóság és partereink maradéktalan kiszolgálása érvényesüljön

MPM Biztosítási Alkusz Kft.
1032 Budapest, Bécsi út 120.
Tel: (061) 436 03 57
Fax: (061) 388 91 65
www.mpmba.hu
www.onlinebiztosit.hu
www.biztositasszamitas.hu
www.2009kgfb.hu

 


Akik már bizonyítottak a márka-kereskedésekben:


Évforduló
1955. 04. 20.
Ezen a napon mutatják be a Pininfarima tervei alapján készült Peugeot 403-ast, és ezzel kezdetét veszi a Peugeot és a neves olasz formatervező cég ma is gyümölcsöző együttműködése.